Byla moje objednávka odeslána?
Informace o dodání budou k dispozici den po odeslání vaší položky. Ve většině případů budou produkty zpracovány a odeslány do 24 hodin od obdržení objednávky. Pro více informací klikněte na Sledování objednávky.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
Klikněte prosím na Sledování objednávky, abyste se dostali na stránku "Sledování objednávky". Zadejte svou e-mailovou adresu a číslo objednávky, které jste obdrželi v potvrzovacím e-mailu, poté klikněte na tlačítko Odeslat a získáte informace o dodání vaší objednávky.
Co mám dělat, pokud moje objednávka nikdy nedorazí?
Prosím, počkejte až 10 pracovních dní na dodání vaší položky. Pokud stále nedorazí, kontaktujte prosím naše oddělení zákaznického servisu. Brzy se vám ozveme.
Mohu změnit svou objednávku, jakmile byla zpracována?
Obecně platí, že objednávky nelze měnit poté, co byly provedeny. Pokud nás však kontaktujete ihned po provedení objednávky, pokusíme se vyhovět změnám. Pokud byla objednávka již odeslána, nebudeme moci provést žádné změny.
Potřebuji kopii svého účtenky/faktury.
Prosím, kontaktujte naše oddělení zákaznického servisu a uveďte, že potřebujete účtenku/fakturu. Poté vám ji zašleme e-mailem.