Doprava

Informace o přepravě

Způsob dopravyDopravit doČas doručeníDoprava
PostNL.post Czech Republic 15-20 pracovních dnů CZK 39.98
DHL Czech Republic (Pokud umístění položky: Jeneč, Západní Praha)
Pokud je doručovací adresa v Západní Praze, zabere to pouze 1-2 dny
2-3 pracovních dnů CZK 39.98
17Track.net Slovakia (Pokud umístění položky: Jeneč, Západní Praha) 3-5 business days CZK 49.99
PostNL.post Austria, Belgium, Denmark, France, Germany, Hungary, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Slovakia, Spain, Switzerland, United Kingdom 15-25 pracovních dnů CZK 49.99
17Track.net Bulgaria, Croatia, Estonia, Finland, Greece, Latvia, Lithuania, Malta, Monaco, Romania, Slovenia, Sweden, 15-25 pracovních dnů CZK 59.99
Pokud se setkáte s situací, kdy logistika ukazuje doručení, ale zboží ve skutečnosti nebylo doručeno, rádi bychom vám objasnili následující body, abychom lépe komunikovali a vyřešili problém:

1. Definice odpovědnosti: Jakmile je zásilka označena jako „doručená“, odpovědností nás a logistické společnosti je zajistit, aby byla zásilka doručena v souladu s vámi uvedenou adresou. Pokud balíček skutečně neobdržíte, aktivně vám pomůžeme najít a požadovat náhradu od logistické společnosti, ale nemusíme být schopni přímo převzít plnou odpovědnost za jakoukoli ztrátu nebo nepříjemnosti v tomto procesu, které nejsou způsobeny naším úmysl nebo hrubá nedbalost.

2. Postup řešení: - Okamžitě nás kontaktujte: Kontaktujte nás prosím co nejdříve prostřednictvím našich kanálů zákaznického servisu (telefon, zákaznický servis online, e-mail atd.) a uveďte podrobné informace o objednávce a popis situace, kdy balíček nebyl přijat. - Pomoc při vyšetřování: Obrátíme se na logistickou společnost a požádáme ji, aby provedla interní vyšetřování a poskytla odpovídající důkazy nebo řešení.
- Žádost o reklamaci: Pokud vyšetřování potvrdí, že se zásilka skutečně ztratila nebo ji nelze získat, pomůžeme vám s podáním žádosti o reklamaci u logistické společnosti a pokusíme se co nejlépe bojovat za vaše oprávněná práva a zájmy v souladu s předpisy a postupy logistické společnosti.

Kdy bude moje objednávka odeslána?

Ve většině případů budou produkty zpracovány a odeslány do 24 hodin od obdržení objednávky. Informace o odeslání budou k dispozici den po odeslání zásilky a na stránce Sledování objednávek získáte informace o objednávce.