Vážený uživateli,
Především vám děkujeme, že jste si vybrali naše produkty. Máme tým pro kontrolu kvality, který je zodpovědný za testování objednaných produktů před odesláním, aby byla zajištěna bezpečnost a kvalita. Nakupujte bez obav. Pro posílení vaší jistoty při nakupování si prosím pozorně přečtěte následující informace před nákupem. Zadáním objednávky souhlasíte s našimi zásadami vrácení.
Standardní zásady vrácení se vztahují pouze na produkty zakoupené na
BaterieBuy.cz.
Pro všechna vrácení je vyžadováno číslo RMA (Return Merchandise Authorization).
Klikněte zde pro odeslání žádosti o RMA.
Pravidla
1. Záruční doba
30denní záruka vrácení peněz
Všechny produkty lze vrátit pro vrácení peněz do 30 dnů (včetně) od data doručení. Vrácený produkt musí splňovat následující podmínky: nepoškozený vzhled, kompletní balení a příslušenství, žádné poškození způsobené člověkem, a nesmí být ovlivněn jeho další prodej.
30denní záruka výměny
Všechny produkty lze vrátit k výměně do 30 dnů (včetně) od data doručení. Poskytněte prosím důkaz o problémech s produktem (fotografie nebo video). Můžete požádat o bezplatnou výměnu stejného modelu/specifikace nebo o servisní opravu. Pokud tato doba přesáhne, bude výměna provedena v souladu s naší
záruční politikou.
2. Postup vrácení
①Podání žádosti o RMA → ②Kontrola zákaznického servisu → ③Vrácení produktu → ④Vrácení peněz/výměna
Je nám líto, že musíte podat žádost o RMA (povolení k vrácení zboží). Abychom vám pomohli hladce dokončit vrácení/výměnu/vrácení peněz, přečtěte si prosím předem pečlivě následující pravidla.
- Podání žádosti o RMA: Pro vrácení/výměnu produktu je nutné získat číslo RMA v rámci platného období pro produkt (uvedeno výše). Bez předchozího schválení a čísla RMA nebudeme přijímat žádné vrácení.
- Kontrola zákaznického servisu: Jakmile náš poprodejní zákaznický servis schválí vaši žádost o RMA, zašleme vám číslo RMA na vaši e-mailovou adresu. Číslo RMA prosím viditelně zobrazte/napište na vnější stranu balíčku.
- Vrácení produktu: Číslo RMA bude platné po dobu 30 dnů od vydání, během kterých musí být vrácený produkt(y) doručen k nám. Při odeslání nám prosím poskytněte příslušné informace o dopravci (preferována poštovní služba) a sledovací číslo, abychom mohli sledovat váš balíček.
- Vrácení peněz/výměna/údržba: Po obdržení vráceného balíčku naše oddělení RMA zkontroluje vrácenou položku a provede další kroky.
Uplatnění "30denní záruky vrácení peněz": Obecně je zpracování vrácení peněz dokončeno během 3-5 pracovních dnů, avšak konkrétní čas příjmu závisí na zpracování PayPal a politice příslušné banky.
Uplatnění "30denní záruky výměny": U produktů, které splňují podmínky pro vrácení k výměně, může být produkt vrácen pouze za výměnu za stejnou položku. Nový produkt odešleme do 2-7 pracovních dnů po obdržení zboží. Nepovolujeme výměnu ani vrácení za jinou položku. Pokud si přejete obdržet jinou položku, musíte vrátit původní položku pro vrácení peněz v souladu s pravidly pro vrácení a poté zakoupit položku, kterou byste rádi dostali místo původní položky.
Poznámka: Pokud bude položka vrácena v nepřijatelném stavu, BaterieBuy.cz si vyhrazuje právo odmítnout vrácení peněz/výměnu.
Opatření (prosím, čtěte pozorně)
1. O poplatcích za dopravu
Nefunkční výrobky
(1) Neodeslané:
Pokud si to po nákupu rozmyslíte, kontaktujte prosím ihned naše zákaznické oddělení (do 2 hodin od platby). Pokud zásilka ještě nebyla odeslána, můžeme vaši objednávku zrušit a plně vám vrátit peníze.
(2) Odeslané:
Zákazník je zodpovědný za náklady na dopravu (původní doprava a vrácení) a bude mu účtován poplatek za doplnění zásob ve výši 10 %, pokud nebyl původní balíček špatný, chybějící, vadný nebo poškozený během přepravy.
V případě, že obdržíte špatný nebo neúplný výrobek kvůli naší chybě, požádejte o RMA nebo kontaktujte naše zákaznické oddělení. Budeme odpovědní za náklady na vrácení zboží nebo za přepravu nového zboží. Pro špatný výrobek nabídneme bezplatnou výměnu nebo plnou náhradu po obdržení vráceného zboží.
Tipy:
Pokud je vaše objednávka zaslána do vnitrostátní oblasti a je vrácena kvůli opožděnému vyzvednutí nebo nesprávné adrese, bude vám účtován poplatek za doplnění zásob ve výši 10 % a poplatek za opětovné doručení.
Lithiumové baterie patří mezi citlivé produkty. Pokud je vaše objednávka odeslána na zahraniční adresu a nastane jakýkoli problém, jako je opožděné vyzvednutí, nesprávná adresa nebo odmítnutí, vrátí se přímo na mezinárodní přestupní stanici k destrukci místo do našeho skladu. V tomto případě obdržíte pouze 50 % z ceny zakoupeného zboží. Pokud stále potřebujete baterii, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení a zaplaťte 30 % z ceny objednávky jako poplatek za opětovné doručení. Doporučujeme, abyste při placení pečlivě vyplnili přesnou dodací adresu, včetně celého jména a telefonního čísla (nejlépe platné fyzické adresy, nikoli PO BOX, PM# nebo poštovní schránky). Po odeslání prosím sledujte zásilku.
Vadné výrobky
(1) Do 30 dnů od data dodání (včetně)
Vaše původní náklady na dopravu byly zaplaceny za služby poskytované původním dopravcem a nebudou refundovány, pokud bude vaše zboží vráceno. Ale my budeme odpovědní za náklady na vrácení zboží. Cena baterie může být plně refundována, pokud se vrátí DOA / výrobek s vadným vzhledem a poškozením během přepravy. Pokud chcete provést výměnu, nebudeme účtovat poplatek za doplnění zásob a druhý poplatek za doručení.
(2) Do jednoho roku od data zakoupení
Všechny naše výrobky mají záruku na jeden rok. Pokud v tomto období dojde k problému s kvalitou výrobku, můžete získat bezplatnou opravnou službu podle našeho
záručního pravidla. Pokud výrobek nefunguje správně, nejprve kontaktujte naše zákaznické oddělení, abyste vyřešili svůj problém.
Tipy:
Pokud nezískáte číslo RMA, nevracejte zboží přímo k nám. Je pro nás obtížné najít vaši transakční historii, což může způsobit zpoždění procesu výměny / refundace nebo dokonce zamítnutí. Vadné výrobky musí být vráceny do 30 dnů od data vydání RMA. Jinak bude záruka na 30 dní neplatná.
2. Další podmínky
(1) Původní náklady na dopravu
Vaše původní náklady na dopravu nebudou refundovány. Původní náklady na dopravu jsou zaplaceny za služby poskytované původním dopravcem a nebudou vráceny, pokud bude vaše zboží vráceno.
(2) Odmítnutí doručení
Nedoporučujeme odmítat doručení. Jakmile bude zboží odmítnuto, vrátíme maximálně polovinu ceny.
Prosím, předložte RMA včas po obdržení zboží, abyste získali číslo RMA pro vrácení a mohli jej vrátit. Pak můžete získat plnou refundaci ceny baterie.
(3) Žádná refundace bez vrácení
Máme právo odmítnout refundaci z jakéhokoli důvodu, dokud neobdržíme vrácené zboží.